Що потрібно знати про реєстрацію в системі ПроЗорро

Сен 26, 2021

Що потрібно знати про реєстрацію в системі ПроЗорро

З моменту, коли вперше запрацювала система ПроЗорро пройшло вже більше 5-ти років і за цей час була проведена величезна кількість закупівель. На сьогодні, на основі цієї системи проводяться самі різні типи аукціонів, починаючи зі звичайних державних замовлень, та закінчуючи реалізацією арештованого майна, продажем нерухомості та малою приватизацією.

З кожним днем, кількість напрямків, в яких проходять аукціони, тільки збільшується. Подібна тенденція вказує на те, що система ПроЗорро стає ще більш популярною і надалі вона буде активно використовуватися в багатьох інших напрямках.

Перше, що доводиться робити звичайним користувачам для того, щоб отримати доступ до торгів – це зареєструватися в прозоро. Це один з ключових кроків, який є обов’язковим до виконання і без якого ви не зможете надіслати жодної заявки для участі в самих торгах.

Як саме проходить реєстрація в системі

Тут варто взяти до уваги той момент, що процедура може відрізнятися в залежності від того, хто саме буде проходити реєстрацію.

Ви можете більш детально ознайомитися з тим, як зареєструватися на сайті енергетичної біржі України і навіть взяти участь в перших закупівлях, якщо перейдете за посиланням https://www.ueex.com.ua/auctions/unprocessed-timber/auctions-for-sale-of-untreated-timber.  

Якщо мова йде про постачальника послуг, то процес реєстрації буде виглядати наступним чином:

Спочатку, потрібно натиснути на кнопку “Реєстрація”, вона знаходиться в правій часті інтерфейсі. 

Відповідно, вам доведеться заповнити відповідну інформацію в своєму обліковому запису та внести основні дані про компанії. 

Цього буде достатньо для того, щоб перейти в тестовий режим й ознайомитися з тим, як саме проходять всі закупівлі та що потрібно зробити для того, щоб взяти в них участь.

Для того, щоб отримати розширений доступ до всіх можливостей, потрібно пройти процес ідентифікації особистості й тут ваші дії будуть відрізнятися в залежності від того, в якій формі буде проходити сама ідентифікація.

  • Для фізичних осіб – потрібно лише скласти відповідний договір з одним з електронних майданчиків, що дозволить в повній мірі співпрацювати з системою і користуватися всім її функціоналом;
  • Для юридичних осіб – перш за все, доведеться зайнятися питанням переведення фінансів з  основного рахунку компанії або скласти відповідний договір з майданчиком й вказати в квитанції код компанії.

Після проходження процесу ідентифікації, ви маєте можливість перейти до наступного етапу, а саме:

  1. Шукати відповідні лоти про проведення закупівель, які будуть відповідати вашим ключовим критеріям та фінансовим можливостям;
  2. Користуючись особистим  кабінетом, підписатися на розсилання, що дозволить вам в автоматичному режимі отримувати оголошення про нові закупівлі;
  3. Проводити фінансові транзакції, що дозволить вам робити початкові внески для безпосередньої участі в цікавих для вас лотах.

Приблизно така ж послідовність дій очікує і тих людей, які хочуть створити обліковий запис замовника, на якому будуть виставлятися певні замовлення.

Різниця полягає лише в тому, що обов’язковою умовою для створення такого облікового запису буде публікація всіх документів, які є обов’язковими для проведення закупівель. Більш детально ознайомитись з пакетом документів ви можете в інтернеті, де є вся відповідна інформація з цього приводу.

Що стосується реєстрації в системі ПроЗорро в ролі замовника, то варто пам’ятати про декілька цікавих особливостей такого формату:

  • Замовник має можливість одночасно співпрацювати відразу з декількома електронними майданчиками. Головне – це наявність у них акредитації;
  • Система ПроЗорро виступає лише контролюючим органом і базою даних, але не реєструє ніяких замовників і постачальників;
  • Реєстрація проходить виключно на електронних майданчиках і вибір тут залишається лише за користувачами.
  • Вся інформація про проведенні закупівлі зберігається ще й в системі ПроЗорро.

Це лиш декілька важливих моментів, які потрібно обов’язково брати до уваги.

Як обрати електронний майданчик 

Перед тим, як починати думати про процес реєстрації, потрібно попередньо зробити акцент на пошуку надійного та перевіреного майданчика, якому можна довіряти.

Є декілька основних вимог, які потрібно брати до уваги, а саме:

  1. Акредитація – це ключовий момент і обов’язковою умовою є факт схвалення обраного сервісу системою ProZorro;
  2. Репутація – важливо впевнитися в тому, що інші користувачі відгукуються про обраний вами ресурс виключно в позитивній формі;
  3. Функціонал – важливо впевнитися в тому, що ви проходите реєстрацію на зручному майданчику, де у вас буде можливість користуватися зручними та простими інструментами.

Орієнтуючись на ці декілька моментів, ви значно спрощуєте собі завдання й можете обрати справді надійний ресурс.

отcl24